هدف گذاری هفتمین همایش برندینگ مشخص شد

توانمندسازی برندها و رونق اقتصادی

۱۰ تیر ۱۳۹۸ کد خبر : 2345
دنیای اقتصاد، زهرا صفدری- همایش برندینگ یا نام و نشان تجاری دیگر خود به یک برند در میان همایشهای اقتصادی خراسان رضوی و کشور تبدیل شده است؛ در شش دوره گذشته این همایش آموزش به واحدها و بنگاههای اقتصادی حرف اول را میزده و امسال و در هفتمین دوره این برنامه، سنگ بنا بر توانمندسازی برندها گذاشته شده است.

هفتمین همایش ملی برندینگ ۱۶ مرداد ماه امسال همچون دوره‌های گذشته به همت انجمن مدیران صنایع خراسان برگزار میشود و با توجه به نامگذاری امسال، "توانمندسازی برندها و رونق اقتصادی" برای عنوان این برنامه انتخاب شده است.

به گفته امیرمهدی مرادی دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان و دبیر اجرایی همایش برندینگ، توانمندسازی برندها بر مبنای خلق تجربه مشتری، برند سازی و خلق ارزش افزوده پایدار، فروش ۳۶۰ درجه با‌ترکیب کانالهای فروش، معرفی مدل بین المللی BAV (مدل سنجش ارزش برند)، ارائه تجربه عملی پیاده سازی مدل BAV و اینکه حلقه مفقوده اجرای درست کجاست؟ محورهای هفتمین دوره این همایش را تشکیل میدهند.

بهنود الله‌وردی نیک، مصطفی جعفری، شهرزاد اسفرجانی، مهدی میرزاآقایی، هادی خواجه و محمدرضا فضل صالحی اساتید مدعو در این همایش هستند.

مرادی در نشستی که به منظور هماهنگی و معرفی این برنامه با نماینده استانداری و تشکلهای بخش خصوصی برگزار شد، به راه اندازی کلینیک برند در خراسان رضوی با دستور استاندار و تفاهم شرکت شهرک های صنعتی توسط انجمن مدیران صنایع اشاره کرد و گفت: این کلینیک برگزاری دوره های آموزشی و خدمات مشاوره در حوزه برند را انجام می دهد؛ مشاوره های کلینیک در زمینه بهبود کیفیت و مدیریت، استراتژی های سازمانی، برند در سطح بین بین‌المللی و... انجام می‌شود.

 

پرسشنامه‌های جدید برای ارزیابی برندها

یکی از تفاوتهای همایش برندینگ امسال نسبت به دوره‌های پیشین، تفاوت در نوع طراحی پرسشنامه است؛ در این دوره پرسشنامه براساس روش BAV طراحی شده است.

دبیر اجرایی همایش برندینگ در توضیح پرسشنامه این دوره گفت: روش BAV با بیش از ۶۰ هزار رکورد در ۵۰ کشور دنیا مدلی دارد که براساس آن وضعیت واحدهای صنعتی را میسنجد. ما در این روش با مشتری شرکت روبه رو میشویم و بعد از شناسایی رقبای شرکت وضعیت واحد نسبت به پنج واحد دیگر سنجیده می شود؛ این روش جدید ارزیابی برندها در همایش امسال است و برخلاف دوره‌های پیشین که بر اساس اطلاعات و داده های شرکت واحدها را ارزیابی می کردیم، امسال مشتری ها در این ارزیابیها دخیل هستند.

مرادی البته خاطرنشان کرد که با توجه به تغییر پرسشنامه و اضافه شدن برخی از ابعاد جدید و تکمیلی در آن، یک دوره آموزشی چهار روزه به مدت ۱۶ ساعت با هدف تکمیل پرسشنامه و ارائه مشاوره به شرکت‌های متقاضی حضور در همایش برگزار شد و مباحث توسط ۵ متخصص کلینیک برند ارائه شد.

وی اظهار کرد: تا امروز ۱۱ پرسشنامه از سوی بنگاه های اقتصادی ارسال شده اما پیش‌بینی می‌شود همچون سال گذشته بین ۵۰ تا ۷۰ پرسشنامه به دبیرخانه همایش ارسال شود.

وی گفت: اطلاع‌رسانی بیشتر از سوی تشکلها و اتحادیه‌ها در این خصوص از انتظارات ماست و به طور قطع این اطلاع رسانی بر ارسال پرسشنامه‌ها اثرگذار خواهد بود.

« تهیه کننده : زهرا صفدری » اقتصاد شرق آخرین ویرایش : ۱۰ تیر ۱۳۹۸, ۱۰:۴۲


نظر سنجی اقتصاد شرق

اخبار تصویری

پیشخوان خبر

یادداشت ها