اینستاگرام؛ فرصت کسب و کارهای کوچک

۲۷ مرداد ۱۳۹۷ کد خبر : 2140
همه ما می‌دانیم که کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت است. امروز کمتر کسب و کاری را می‌شناسیم که در فضای مجازی حضور نداشته باشد اما متاسفانه اکثر این کسب و کارها موفق نیستند و تقریبا وقتشان را تلف می‌کنند در صورتی که با رعایت چند دستورالعمل ساده می‌توانند به سرعت اولین گامهای موفقیت را بردارند.

در شماره‌های آینده نکاتی برای فعالیت بهتر در فضای اینستاگرام به شما عزیزان خواهم گفت.

برخلاف  تصور خیلی از افراد، موفقیت در اینستاگرام ،اصلا کار سختی نیست. فقط کافی است کمی وقت بگذارید و نکات ساده‌ای را رعایت کنید تا خودتان از نتایج آن لذت ببرید.

موضوع اینجاست که اکثراً  کسب کارها فکر می‌کنند موفقیت در اینستاگرام یعنی داشتن ده‌ها هزار فالوور و...  درصورتی‌ که این شرایط برای سلبریتی‌ها (هنرپیشه‌ها، ورزشکاران و ...)، اینفلوئنسرها (افراد معروف صاحب نفوذ در اینستاگرام، افرادی که در اینستاگرام به شهرت رسیده‌اند و طرفداران زیادی دارند) و یا نمانام(برند)‌های بزرگ (مثلا سامسونگ) صدق می‌کند.

اما برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در حقیقت به‌جای تعداد فالوور، چیزی که مهم است کیفیت آن است.

در این ستون، من به شما نکاتی را می‌گویم که رعایت آن‌ها شمارا به همین هدف(داشتن فالورهای باکیفیت) می‌رساند.

فالوور با کیفیت همان  مشتری بالقوه است که با کمی هوشمندی می‌توانید آن را به  خریدار تبدیل کنید.

با من همراه باشید و لذت ببرید.

مشاور اینستاگرام مارکتینگ

 

« منبع خبری : دنیای اقتصاد » آخرین ویرایش : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷, ۱۶:۵۳


نظر سنجی اقتصاد شرق

اخبار تصویری

پیشخوان خبر

یادداشت ها